Rosa små moln

För er som inte gillar puttinuttiga inlägg, sluta läs från och med nu...

Jag vill bara säga en sak: Jag älskar min pojkvän

Jag har aldrig någonsin sagt det förut så nu vill jag verkligen göra det och dokumentera det... Jag är inte en person som faller lätt och jag har svårt att släppa in folk riktigt nära så när jag säger det så menar jag det verkligen.

Så nu säger jag det och jag menar det...Finns det en övre gräns för hur lycklig man kan vara så är jag på den gränsen just nu och jag hinner inte ramla långt ner från den gränsen förren jag blir glad igen. Varje gång jag ser honom så åker jag direkt upp till toppen av lycka igen.

Kommer sakna honom galet mycket när han åker nu på sportlovet :'(

Det var allt jag vill säga, nu ska jag slänga mig i ett bad^^

Puss♥


Kommentarer
Postat av: sara

sv; hihi va roligt :)



gillar ditt "puttinuttiga" inlägg, haha :) det är härligt o känna så! ;)

2009-02-19 @ 21:14:19
URL: http://sariie.blogg.se/
Postat av: Robin och Emelie

Naaw ni är så söta (a)

Snart är ni kasnke lika söta som vi (a)



<3<3

2009-02-20 @ 17:33:30
Postat av: sara

sv; jorå, jag vet ;)aa skit härligt med lov!

2009-02-21 @ 10:31:11
URL: http://sariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0