Mycket på en gång

Nu har jag vart riktigt dålig på att uppdatera och det är faktikst pga av att det har hänt så mycket och jag inte har hittat tiden eller orken för att sätta mig framför datorn och knappra på tangenterna. Men nu så får ni lite ord som förgylller er vardag...eller nått.

Idag har jag träffat Dennis på dagen, snackat lite skit, sen drog vi och gymmade så jag känner mig helt skönt slut nu...allmänt loj. Igår så var jag på Cybertown dvs  "laser doom" och sköt på folk med laserstrålar och lekte utomjordisk soldat eler ngt, det var skiiitkul!!! Vi var 13 pers som höll på o sprang runt och panga på varandra så det var riktigt kul...efter det drog jag och Edling (som var med på cybertown) hem till mig och kollade film och svullade på kvällen/natten. Hon sov även över här och vi var ju självklart allmänt flummiga som vanligt.

B&J han vi med igår natt oxå, chunky monkey självklart ;)

Har hunnit med att träffa Torsler en sväng oxå, det var välbehövligt...det var lite för länge sen det bara var vi.

Från en sak till en annan så är min älskling Martin i Schweitz (hatar att stava det där ordet) och jag saknar honom massor!! Jag är också väldigt avis på honom som får åka en massa sidor...

nu ska jag fortsätta att dö här i soffan, sen blir det o packa lite inför imorgon då det bär av mot Norrköping där jag stannar tills på fredag.

Vad gör ni under lovet?

Varma kramar mitt i snöyran






Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inte så farligt med glasögon. Visst, jag ser ut som en liten nörd, men det är det nog värt. Stor skillnad blev det i alla fall och det är superskönt! =D

2009-02-24 @ 20:59:58
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0