Muuuuuuuu

sa kossan:D
nej men nu ska här uppdateras lite, känns som om jag inte har haft tiden att sitta här och flumma fram ngt vettigt men nu ska jag försöka.

okej vad har hänt...ehm...jag har överlevt ett matteprov fast det var med nöd och näppe, kände mig mentalt misshandlad efteråt xD

Jag har haft body pump i skolan och lider nu av en heeeeeemsk träningsvärk, det är som att ha blivit ca 80 år gammal med reumatism varenda rörelse jag gör ,som har med benen att göra, gör ont xD
Självklart ska Martin utnyttja detta och trycka på lårmusklerna så mkt det går, haha jä*la unge <3

Fredag den 13
idag, ingen otur idag än så länge...eller träningsvärken kanske, men det kan man stå ut med.

imorgon så är det den påhittade högtiden "alla hjärtans dag" har aldrig firat den förut, tycker den är lite ful faktiskt:P Men jag ska träffa Martin imorgon så kanske kan fira "alla <3 dag" för första gången på riktigt eller nått ;)

Nej ska jag vara ärlig tycker jag att "högtiden" är lite dum, den är så fejkad... aja, det kommer bli mysigt imorgon i vilket fall som helst^^

nu är jag sjuuuukt flummig och taggad som fan på ikäll då edling först ska komma över och vi ska snacka skit och spa:a hemma sen bär det av till robin där vi ska spendera resten av kvällen/natten...

så här mår jag idag:
Jag är hög på ngt och är glad åt allt
Kan inte sluta le eller skratta
känner mig älskad (ja det där lät fult i mina öron oxå)
och jag e taggad för ikväll och imorgon

Jippie!

Vad händer i helgen för er då?

hare gött! pussar!
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, jag är förvånad över att det är så få som har koll på historien om Alla hjärtans dag. Det är faktiskt en av de bästa dagarna vi satt ut med tanke på hur den kom till!

2009-02-16 @ 21:28:05
Postat av: Mia

Jag kan faktiskt hela historien;) mycket väl faktiskt, men den har blivit till något som den inte var från början och det har blivit otroligt hypad och i och med det lite fejk i mina ögon. Fast efter denna alla <3 dag så tycker jag att den blir just så bra som man gör det till!



hare gött du anonyme

2009-02-16 @ 22:04:18
URL: http://marengzwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0