Meeen, det här har jag ju inte tid med!

Jag har legat hemma hela dagen idag pga. av en strulande och irriterad hals och allmänt förkylningsbeteende.

 Morr grr nöff..jag har inte tid att vara sjuk! jag vill inte vara sjuk.

Så jag satsar som en galning på att vara frisk till imorgon, det är för tråkigt att ligga hemma som en annan skadeskjuten säl och inte kunna göra så mycket för att man inte ska bli värre. Problemet är att jag inte har en rejäl feber heller så det känns så onödigt xD

Nej nu har jag bestämt mig: Jag ska bli frisk! Jag ska till skolan!
och jag ska träffa Martin! (främst träffa Martin^^)

tror ni viljan är större än sjukdommen?

jag satsar på det i alla fall ;)

wish me luck!

ps. har vart duktig och jobbat igen all matte idag och lyckades få MVG på senaste engelska redovisningen, gör mig lite taggad och glad. Kanske hjälper mot förkylningen;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0