Lycka

Jag orkar inte skriva någon novell även fast jag vet att jag inte har skrivit på länge... men en kort sammanfattning får ni i alla fall:

  • Filmen i fredags var himla mysig, riktig tjejfilm. Namnet säger ju allt "bröllopsduellen", haha var ett tag sen jag såg en riktig tjejfilm så det kändes bra. Jag och Edling drog sedan till Robin där vi svullade och kollade film (arkiv X) tillsammans med Peter.
  • I lördags var jag och mamma på hasseludden-spa (yasuragi) och mös runt hela dagen, badade i varmt vatten, peelade, skrubbade, you name it... Underbart skönt! Men otroligt uttröttande, var helt borta när jag kom hem, så det hände inte mycket mer den dagen. 
  • I söndags träffade jag Martin inne i stan och det var om något mysigt! :D
Humöret:
Glad
Uppåt
oövervinnerlig
svävande

nej men nu ska jag ta och försöka plugga lite engelska och spanska glosor...

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Berätta om dig och Martin :d

2009-02-02 @ 15:53:54
URL: http://maaariass.blogg.se/
Postat av: Edling

Va otroligt glad jag är för din skull (a)

<3<3<3<3

2009-02-02 @ 21:39:43
Postat av: Emelie

sv: Då är det väl fel på blogg.se =)

2009-02-02 @ 22:07:37
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0