Jag är tillbaka

Saknat mig ??

Ja jag e som sagt tillbaka i stockholm nu efter några dagar i Norrköping. Gillar den staden men borta är bra fast hemma är alltid bäst!!

har shoppat lite för en gångs skull... men jag är lat så jag orkar inte lägga upp några bilder på det jag köpt, det här är inte heller någon mode-blogg så...tyvärr ;) Kan i alla fall avslöja att jag köpte ett par jeans på New Yorker vilket är en TYYPISK Maria affär.

jag har även lyckats dra på mig titeln snorunge igen...satans sture förbaskade järnspikar och ståltråd!! (lägg märke till att jag försöker att dra ner på svordomarna) orkar inte vara sjuk så jag kurerar som satan nu ;)

hur ser helgen ut? Först och främst ska jag träfa Martin som jag har varit borta ifrån i 5 dagar nu :)

Ja men det var väl det jag hade på hjärtat för tillfället...

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0