Hej och hå!

nu var det länge sen jag skrev igen, hm inte bra asså...

så nu ska här sammanfattas lite :D

i fredags åkte jag hem till Martin och spenderade kvällen där, han bor lite off så det är en bit och åka men what the heck...det är värt det ;)

i lördags så var det en ganska så lugn kväll, Torsler kom över och vi körde Yatzy...HÖR OCH HÄPNA...jag vann!:D
jag brukar otroooligt sällan vinna så förstå min chock. Men det var en riktigt mysig kväll det oxå, kollade melodifestivalen på kvällen och jag är glad att jag missade Af ugglas låt och endast hörde sådär en 2 sek av den på snabbgenomgången... (usch och fy satan vilken jävla låt)

Det ligger för övrigt någon förbannelse över melodifestivalen, man vill inte kolla men gör det ändå för att "man ska göra det". Lustigt det där^^

i söndags så var jag i stan med min mamma och syrran, vi åt på resturang och var kulturella och gick på musikmuseum.

idag måndag...började dagen med samling på morgonen, tema och film (om Rwanda) på förmiddagen. På eftermiddagen så gjorde jag lite spanska men det gick inte så bra för det är svårt att fokusera normalt när man har ett stycke Martin i närheten, hihi. Men jag klagar inte ;D

Ja men det var väl det då :)

ni får roligare uppdateringar senare, orkar inte nu för nu går jag in i koma...

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0