Bara för att...

Jag sa att jag inte hade någon ordentlig feber så fick jag det igår kväll och var tvungen att acceptera att det blev ännu en dag hemma för att kurera mig mot det här. Fan oxå... aja men sånt e livet. Lite musik lättar ju som vanligt upp tillvaron :D



(Har lyssnat på hans tolkning av den här låten så oootroligt många gånger men jag tröttnar aldrig)

Det här är som kanske vissa känner igen Daniel Lindström som vann Idol 2004, Jag fullkomligt ÄLSKAR hans röst...smälter som smör i solen och kan inte lyssna utan att le. Jag fattar Dock inte varför han inte har blivit större!! Han är ju sveriges härligaste och mest underbara soulsångare!

aja men hans röst gör i alla fall mig glad och jag känner mig nästan frisk av att höra honom, haha:D

nej nu vill jag bli frisk! saknar Martin :(

hare gött nu alla!

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahaha, LET`S SWING FÖR FÄÄN :D



Usch, är du också sjuk? Tycker fan att var och varannan människa är förkyld och har feber nu för tiden. Sjukt.. Haha Sjukt att alla är sjuk :P Möhö

2009-02-05 @ 20:18:28
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 22:48:04
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0