Underbar födelsedag!

Jag hade en underbar födelsedag igår!!
Den började med att familjen traditionsenligt väckte mig på morgonen genom att sjunga fint, slänga sig i en hög på mig säng och bjuda mig på frukost på sängen bestående av bullar och te.
Sen kom Torsler över vilket var superkul! Att få snacka lite skit med henne och leka lite med nya guitar hero och singstar har jag saknat.
Senare under dagen kom min älskling över och vi tre gjorde en tårta (gissa vilken sort? marängsvis så klart ;))
såhär fin (eller nja fin blev den inte grädden tog slut där lite mitt i, men som Martin beskrev det "den blev personlig")  blev den :D
Fick den absolut sötaste julklappen/födelsedagspresenten av min pojke:
ett par hallonröda converse! Har gått o suktat efter ett par converse jättelänge(typ 3års tid) och just de här skulle jag ha köpt innan jul nu men var för pank. Gissa vem som köper dem till mig när han e i london. I vilket fall...
När Torsler var tvungen att gå hem så blev det bad och bastu och sen lite film på kvällen med Martin. Supermys!
Idag så sov vi till 2 (illa hela dagen försvann jue!! xD) och började dagen med tårta. Sen gick vi ut i snön och gjorde en snölyckta och en urgullig snögubbe. Tyvärr inga bilder att lägga upp på det. Jag hade en helt underbar gårdag och en supermysig dag idag.
imorgon blire mellandagsreas-shopping!! wihooo:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0