Sometimes you just can't, you try but you can't

Kan verkligen inte koncentrera mig på matte just nu, tänkte att jag skulle plugga massor av matte idag men jag orkar bara inte! Det är inte det att jag fastnar och inte kommer vidare med det finns ingen koncentration. Efter 10 min är det kört och min hjärna skriker nej och jag klarar inte att jobba mer...

Så nu gick den här pluggdagen åt skogen, får plugga ännu mer under resten av veckan...
Ibland går det bara inte hur mycket du än försöker så kör du bara huvudet i väggen. Problemet är att jag hatar att inse det, e för envis, så jag lär ha ångest resten av dagen för att jag inte lyckas plugga. Men men...det är som vanligt.
Äh nu blir det en kopp te :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: haha tack det känns "bra"

2009-12-08 @ 22:31:34
URL: http://jenniferruuska.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0