Kort årssamanfattning

Jag är alldeles för tråkig och lat för att orka berätta allt som har hänt under året. Men jag hittade den här och tänkte berätta kort utifrån denna.
ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? – Helt underbart, ett rent helvete, fullt med skratt, fullt med mer tårar än jag trodde jag kunde uppbringa, omtumlande och det har gjort att jag har förändrats massor som person.
Bättre än förra året? – Det som skiljer det här året mot det föregående är att jag har haft långa perioder av lycka som motsvarades av långa perioder av ångest och ledsamhet. Men jag skulle inte vart så stark och självständig eller ens den jag är om det inte hade vart så. Jag har blivit mer fri på något sätt.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – Martin och allt som hör där till, första ordentliga pojkvännen glömmer man nog aldrig. 
Har du flyttat under år nollnio? – Nope samma gamla villa :D
Har du hittat en ny låt som du älskar?HAHAHAHHA, nä men säger du! Jag orkar verkligen inte rabbla xD
Har du kysst en främling? – Nope

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? – Den har både varit det absolut bästa och det mest jobbiga jag vart med om, men det har alltid vart värt det. Det goda uppväger lätt det dåliga. 
Har du varit kär? – Ja, ganska så uppenbart om man känner mig ;)
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja nästan varje dag och menar det varje gång.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? – Nej

SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Ja
Har någon i din släkt avlidit? – Nej...men det har vart nära
Har du slagit någon med knytnäven?Nej, inte för att skada
Varit i slagsmål? – Nej

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? – Det finns få saker jag ångrar men vissa småsaker önskar jag att jag kunde rätta till lite
Har du skämt ut dig? – Hahah, jämt o ständigt
Har du ljugit för en vän? – i sådana fall vita lögner, jag är sämst på att ljuga!
Har du varit ute en hel natt? – Nope 
Har du blivit tagen av polisen? - Nej, jag e snäll :)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? – Kunskapsgymnasiet Globen
Har någon varit elak mot dig i skolan? H– Nej
Hatar du ngn på din skola? – Hata är ett starkt ord, för att jag ska hata någon ska det gå otroligt långt. Så nej.
Har du gjort något framsteg? – Många

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? – Beror på vad en vän är men jag skulle säga att jag har det, ja
Har du förlorat en vän? – Nej inte vad jag vet. 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Ja!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej
Har du ljugit för en bästa vän? – Nej

Kommentarer
Postat av: Miche

Vi har båda haft ett sjukt händelserikt år! xD

Vill bara passa på att säga att jag är glad att jag haft alla er att spendera det med :D<3

2010-01-03 @ 02:37:10
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0