Julafton och födelsedag!

Igår vare julafton och idag är det födelsedag. Det blir lite hetsig period här med paketöppnande och firande. Julaftonen igår var lugn och mysig då vi för första gången EVER bara firade med familjen och ingen släkt som hörs på 10 mils avstånd. Superskönt att vi tog hela julgrejen chill i år och plockade det bästa med hela grejen. Bl.a. tog vi bara det bästa med julbordet och gjorde lite egna grejer för att slippa det gamla tråkiga man kör varje år.
Idag blev jag väckt av familjen som sjöng vackert för mig och slängde sig i en hög över min säng för att försäkra sig om att jag inte missat att de var där eller ngt. Fick frukost på sängen och paket, och jag har nog aldrig varit så rik i hela mitt liv!! Har mest fått pengar och det blir inte lita när hela släkten sponsrar :P
Idag så kommer min älsklingspojke över, yey!! och så kommer även Torsler över vilken sekund som helst!! woohooo :D
Tyvärr e jag lite sjukling ( ja jag vet, SKITDÅLIG tajming men vad gör man?!) men det får inte stoppa mig :D
Nya älsklingslåten, Blue orchid- the white stripes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0