Freedom! (...or almost)

NU är alla lektioner för terminen avslutade och jag är fri! Eller nästan, jag har en inlämning i psykologi på måndag vilket suger lite men men...bara o göra skiten antar jag.
Imorgon ska jag i vilket fall inte plugga för imorgon ska jag till Sturebadet Haga för att spa:a men min syrra och faster. Det kommer bli så otroligt skönt! helkroppsmassage blir det med, aldrig fått förut så det ska bli underbart! Efter det blir middag och julpyssel.  Ska även sova över där^^
Idag så var jag inne i stan och fixade julklapp till Martin, finally fixed!
Saknar min älskling, har inte fått vara med honom ensam på två veckor nu. Jag vet att jag e fånig men det känns väldigt tomt^^
Blöta pussar
ps. Fick VG på matten och MVG på historian!! I'm a happy girl! :D Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0