Om ni undrar...

Vart jag tog vägen så blev det lite ändrade planer och jag hamnade en sväng i både norrköping och kalmar då alla andra människor drog från sthlm och jag inte pallade dra fötterna efter mig i väntan på alla inkl. min pojkvän som jag inte sett på hur jävla  länge som helst. aja, vad gör man inte. Älskar ju honom i vilket fall så det är väl bara o vänta dig födärvad. 

träffade precis Edling och just nu blir jag lite(läs överjävligt) trött på manssläktet i allmänhet. ja jag e lite förbannad faktiskt och förlåt om jag drar alla över en kam man jag orkar inte vara särskilt diplomatisk. Man kan ju inte alltid vara en ängel och vara hänsynsfull mot alla. Eller?!  

nej jag ska sluta vara så neggig om allt nu. 

Imorgon ska jag träffa Dennis en sväng, ska bli kul o se honom. Var lite för länge sedan nu. Kanske hinner med o fira flexiboy på hans födelsedag också hos Edling. 

Gud jag känner mig inte som mig själv, jag e inte den här förbannade personen. 

nej men hopp schnopp på er alla, nu blire film!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0