Nu fick jag lust att börja skriva här igen

Det har hänt otroligt mycket och jag vet egentligen inte alls i vilken ände jag ska börja. Sommaren har vart upp och ner samtidigt som den har vart underbar. Jag har vart superlycklig och fullständigt förtvivlad. jag har haft dagar som har vart fantastiska och dagar som har vart tortyr. Men jag börjar i den här änden...

Jag har vart i 7 länder i sommar om man inte räknar med Sverige. Familjen och jag bilade ner genom Europa då vi hade fått hyra en lägenhet genom pappas jobb på Franskarivieran. Eftersom vi ville se lite mer av Europa så tog vi bilen dit och hem. Så för att sammanfatta det kort så har jag varit i:
  • Danmark
  • Tyskland
  • Frankrike (vi stannade på rivieran i en vecka)
  • Monaco
  • Italien
  • Schweitz
  • Österike
Helt underbart att få se så mycket och med det fantastiska vädret! Men självklart...och som är väldigt typiskt mig, vääääldigt typiskt mig...så lyckades jag bli sjuk i 3 dagar av de 7 vi var nere på franska rivieran! men men vad gör man. Resten av tiden där nere var helt otrolig!

Kommer kanske upp lite bilder här sen ;)

Jag har oxå spenderat två veckor i sträck 24/7 med Martin vilket var så otroligt mysigt! 
Vi var på Öland på hans landställe och på mitt landställe en bit utanför kalmar. 

Men allt har inte vart prima i sommar heller. Jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv förut och gråtit så många tårar över en person som jag har gjort i sommar. Ibland önskar jag att jag slapp släppa människor nära inpå mig alls, så slipper man att få sitt hjärta sönderstrimlat så fort det går åt skogen. Men om man inte gör det o andra sidan så lever man ett fattigt liv. Det som inte dödar en gör en starkare antar jag. En gång kan jag ta men två gånger tar jag inte däremot. Men just nu är jag lycklig igen för det har löst sig, för gott hoppas jag :D så nu sätter jag punkt för den historien.

För övrigt så räddar faktiskt musik livet på en ibland asså, men kan må så jäkla dåligt och på något sätt så håller den ändå humöret tillräckligt på topp för att man inte ska deppa sönder. Eller vad säger ni? :P

Aja från deppträsket till ngt annat. Den 1:a augusti firade jag och Martin 6 månader tsm! ett halvår!
smått galet. Han var så galet söt. Sushi, Badkar, bastu, ben & jeery's (chunky monkey såklart) och mys framför film på kvällen. Gosh it was wonderful!

Men nu har han dragit IGEN för att vara borta i två veckor. Tidigare var vi ifrån varandra i en månad. Suck!! Varför vara borta hela sommaren för? :( HATAR att sakna, värsta som finns...

Nej men nu ska jag sova!!

Godnatt <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0