Blond

Idag har jag:

  • Städat med tillhörande musikdunk i hela huset och otroligt sexig dans och sång *host*
  • Låtit emelie färga håret på mig - blonda slingor, så inte en extrem förändrig den här gången.
  • Borjat att läsa sista harry potter boken som jag glömt bort
  • och gjort upp planer för den ständigt minskande tiden som jag har kvar av sommar lovet, snyft!

Imorgon blir det stranden med kompisar, lördag- middag med föräldrarna och gamla familjekompisar, söndag - fixa med bilder hos Edling. Måndag - Dagen då skolan börjar och den asociala eran börjar igen, suck.

Om det är någon från naturplaneten som orkar med att läsa min blogg, när börjar vi på måndag? ^^

Puss på er!!♥







Kommentarer
Postat av: Emy

vi börjar klockan 9 ^^

2009-08-22 @ 00:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0