You bring the sun out, to warm my life up...

Kort sammanfattning:

Sitter i solen nu och bara glassar lite. Underbart skönt!! Sommaren är kanske äntligen på väg ändå:D Jag är lycklig!

Jag har precis vart på vårdcentralen och kissat i en kopp... och nej jag är inte gravid!
Har tydligen urinvägsinfektion och måste gå på pencilin, jahopp! Livet på en pinne....men men^^

Missade matten pga av läkarbesöket men fick ändå reda på mitt resultat på senaste provet, VG var bokstäverna som stod på pappret. Jag är nöjd, det var ett svårt prov:D

idag kommer 2 av mina mostrar från Kalmar upp så det lär bli livat i lådan snart.

Imorgon blir det tjejkväll med edling, Bio och allmänt tjejsnack står på schemat!

Jag blir mer förälskad i min pojkvän för varje dag som går, speciellt idag när han såg ut som dynamitharry i håret <3

Hot kisses all over, I'm out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0