I believe I can flyyy

Dagens:

  • BiNkA på morgonen idag med NV1b då lektionen blev flyttad pga NP i Engelska A
  • Matte på eftermiddagen - statistik, booooring stuff I tell ya! Slutade med en fina teckningar i mattepapprerna i alla fall;) Fick VG på provet, man kunde inte få högre men jag kände ändå att jag kunde ha satsat mer, för det där provet skrev jag riktigt uselt!!
  • Har inte sovit ordentligt på 3 dagar nu, sätter sina spår...allt känns lite upp och ner
  • Uppföljningssamtal med min Mor och min mentor idag, gick bra (fick massa ros och inge ris, känns skönt)...jag blev inte relegerad ni kan vara lugna igen, haha^^
  • Sen blev det Donken med min mor och dennis
  • Efter det lite välbehövd shopping lite snabbt
  • Sen vare hem och slänga sig i ett hett bad, Wonderful!!
  • Efter det har jag myst hela kvällen med en kopp te...
  • Ska försöka sova snart
pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0