Vad alla människor bör veta!!

Jag har lite kul och kollar runt på Onödiginformation.se och det här tycker jag att alla borde veta!!

Ordet "kuk" betyder "liten utväxt". Hahah det visste jag inte xD

Ett annat uttryck för hicka är "hyperneuroakustiska diafragmakontraktioner". Säg det snabbt tre gånger, för miiin skull:D

En räkas hjärta sitter i huvudet! That's just weird

Inget ord i det engelska språket rimmar med "month".

Under ett år sväljer du ca 15 insekter medan du sover. Hur i hel..lyckas man med det?!

En gris-orgasm vara i 30 minuter. Nice o va gris :D

Man kan svimma av i en hundradels sekund av att nysa för att det blir sån påfrestning vid nysningen för kroppen Då har jag ju kanske svimmat nångång i mitt liv ändå

I USA är det enligt lag förbjudet att knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska. Ska försöka komma igår det nästa gång jag tar med en älg på ett flygplan

bara 1 av 100 män har över 23 cm lång snopp

Kalle Anka blev banlyst i Finland för att han inte har på sig byxor.

En cigarett tar bort ca 5 minuter från en rökares liv.

På japanska heter "söt" "kawaii".

Datamusens riktiga namn är "X och Y bildskärms komponent". Upphetsande

Sköldpaddor kan andas genom rumpan. Va praktiskt :O

Människans starkaste muskel är tungan. Slick slick

Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män. Vi flörtar ju ;)

Iguanödlan har två penisar. Oj, dual!

Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek.

Varje droppe havsvatten innehåller en miljard guldatomer. Jag är rik!

George W. Bush var cheerleader i skolan. Ge mig ett B-U-S-H

I vissa delstater i usa är det olagligt att fånga fisk med lasso.

Kama Sutra skrevs av Mallanga Vatsyayana. Det ironiska är att hon själv levde i celibat. Det e ju som en kock som inte smakar på det han/hon lagar :O

Bara en bok har tryckts i fler exemplar än bibeln, nämligen IKEA-katalogen. IKEA is the shiet

Det är fler människor som dör av fallande kokosnötter än av haj attacker. Kokosnötter är läskiga!

Eskimåer använde kylskåp för att hindra att maten fryser.

Det finns 1029 rutor på ett vanligt rutigt A4 papper. Nu slipper ni räkna ;)

Så nu vet ni folk!! Nu behöver ni aldrig fundera över det mer;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men det känns bra! Jag har ALLTID undrat över om en sköldpadda kan andas genom rumpan. Men nu vet jag! Tack! :D

2009-04-07 @ 10:16:51
Postat av: Mariah

Visste väl att någon skulle ha användning för det! :D

2009-04-07 @ 13:30:58
URL: http://marengzwich.blogg.se/
Postat av: Miche

Tänk er en människa med en bladlus penis (förhållandevis), en gris orgasm och med sköldpaddans andningsförmåga! :O

2009-04-07 @ 16:20:57
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0