A nice skintone here I come

Solen skiner även idag! woohooo! igår var det grått väder men jag spenderade den med min älskling så det blev mysigt varmt och soligt i mina ögon ändå.

Än så länge har lovet varit underbart...i fredags så skulle jag ha gått på bio med Edling men det gick i stöpet så istället så mötte jag och Martin upp Edling i stan efter skolan, i väntan på Edlings nagelstyling-tid så fick Martin en makeover med Edling och mig som professionella smakråd...my baby was hot before but now he's smokin'! När Edlings naglar var klara åt vi i kungshallarna för att sedan åka hem till mig och dö i soffan... Det blev självklart en B&J inne i stan sittandes på en bänk i gassande sol, Wonderbar!

Marin sov över så i lördags så ungefär vid 12 åt vi frukost ute på altanen i solen, medan min 4 åriga (hoppas jag säger rätt nu) kusin sprang runt hälarna på oss och busade runt. Sen på kvällen drog vi och såg på bio, Kenny starfighter var det som rullade på bioduken och även fast Martin redan hade sett den ville han verkligen se den igen med mig som inte hade sett den. Grymt gulligt av honom!

Sen drog vi hem till honom där jag sov över, underbart mysigt! Vi vaknade inte förren vid halv 2 igår så vi åt lunch direkt och mös sen runt hela dagen tills jag var tvungen att dra hem...

så har det sett ut på mitt lov än så länge, slappt...

på onsdag kommer jag behöva lämna alla för att dra ner till Kalmar så mina föräldrar insisterade på att jag skulle ner *host* smått tvingade *host*
Det kommer nog bli bra det med :)

Nu ska jag slänga mig i duchen för att möta upp lite folk vid Medis om lite mer än en timma.

pusselipusspuss, puttinutt och gulligull






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0