Till saltsjöbaden och vidare!

ska dra till saltsjöbaden (KG observatoriet) på ett studiebesök som varar i 3 dagar så det kommer antagligen inte bli någon uppdatering? har precis packat och samlat på mig infon jag behövde för imorgon. nog snackat om det nu^^

Nu kommer istället dagen i korthet:

engelska på förmiddagen, spanska på eftermiddagen, matte efterskolan, drog till lilla italien mittemot tyresös brandstation med bandet, spelade med bandet, snackade en massa skit med en massa folk, träffade ett skabbit och läskigt fyllo på bussen med dennis,  kom hem och packade.

det var min dag i korthet, OCh jaaa jag har fortfarande inget inspiriation att sätta mig ner och skriva långa och inehållsrika reflektioner av dagarna så nu får överleva så länge^^

sov gott alla goa människor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0