Sometimes you just have to...

do what's best for yourself. Kom upp ur badet för ett tag sen, så otroligt skönt att ligga i ett varmt bad i en timma, gå upp, smörja in huden, klä på sig något som absolut inte behöver se bra utan det ska BARA vara skönt att ha på sig och sen sätta sig och bara känna hur skönt allt är. Bara vara ego och tänka på sig själv i en timma eller 2. Sååååå skönt^^

så nu sitter jag här på små ulliga moln ett tag, innan det blir dags att dra sig mot min nybäddade säng. (städade idag och bytte lakan, känner mig jätte duktig ;))

har inte mycket att skriva

komer sakna dennis, emelie och tilda imorgon :/ de drar iväg och kommer inte tillbaka förren på torsdag...hm...

aja men nu ska jag släppa tangentbordet

Hare för gött! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommer att sakna dig med! <3

2008-09-14 @ 21:35:10
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0