Snorigt värre

jag har blivit snorig IGEN!! varför ska alla snorbaciller dras till mig som metallflis dras till en magnet?! ser jag ut som en bacillmagnet?

Förutom själva "snorunge" problemet så är det topp :D

tycker det är lite tråkigt att all sommarvärme har försvunnit och ersatts av kallt höstväder, men jag kan fortfarande inte sluta älska doften av frost i luften. Jag älskar vintern på så sätt att luften känns så ren och fräsch, det doftar något sätt vinter. Eftersom jag förknippar vintern med en massa mysiga minnen så kan jag inte sörja att sommarens värme har försvunnit FÖR mycket.  Haha på tal om vinter, kommer antagligen börja räkna ner till min födelsedag NÄR SOM HELST. Börjar alltid räkna typ ett halvår innan, suck, ibland vill man kunna flytta sin födelsedag lite (fyller år den 25 december för den som inte vet det ;))

Idag kom resten av gänget hem från KNC oxå!finally!

de fick för övrigt mycket roligare saker att fördriva kvällarna med, fan, skulle åkt med dem istället:/ gudarna vet varför jag inte bytte:P

men nu pallar jag inte skriva mer, kollar på heroes, har inte föjlt det förut men det verkar bra^^

Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0