OMG <3

när jag kom hem igår så var jag lite depp (över min kärleksliv som har vart sämst och mest depp) och skrev ner de här raderna som poppade upp i huvudet medans jag gick hem:

Somebody please heal my heart
Cause I've no strenght
left, I am falling apart
and soon there will be nothing left
of me...

Gissa vad som händer då?!

senare på kvällen kommer killen som verkligen läker mig från topp till tå. Helt underbar kille har aldrig mött en så omtänksam och underbar kill ei hela mitt liv och jag fattar inte att jag har hittat honom (han har hittat mig?)!?

Han verkligen accepterar mig exakt för den jag är och vi tänker EXAKT likadant, visste inte att det fanns så underbara människor!

gosh jag kan inte tänka klart längre! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

varsågod för hjälpen!

2008-09-22 @ 15:18:37
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0