Oj nu var det längesen...

jag skrev här så nu är det dags igen :D just nu så går allt sin gilla gång och man försöker att sätta sig in i systemet och förstå hur allt fungerar på skolan, jag var sjuk i måndags så jag missade en uppgift som dem gjorde så jag ska göra den så fort som bara möjligt, för jag hatar när man har saker som ligger och aldrig blir gjorda.

nu sitter jag och pluggar lite allt möjligt och funderar på varför jag trodde att jag inte skulle behöva ha min bärbara data hemma...hmmm, olöst myserium. Som vad mörk materia är :D oj, haha *naturnörd*

träffat lite nytt härligt folk bla. Matilda som verkar vara jättesnäll

men nu ska jag kämpa på med läxorna igen

hare för gött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0