Fotografering

det var skolfortografering idag, vilket alltid är lika hemskt eftersom man ALLTID ,vad man än gör,  ser helt drogad ut. Men det e väl bara att  vänja sig med att man ser helt galen ut på skolfotona antar jag^^

helt underbar dag för övrigt^^ allt har bara vart för härligt, förutom att jag lyckades försova mig i morse och gled in i skolan precis när vi började pga. av min underbara mamma som skjutsade mig <3 annars har jag bara vart så sjukt glad hela dagen:D kan bero på att jag har vart med så sjukt underbara människor idag, dennis min tvillingsjäl och teo, hihi:D

men nu ska jag fortsätta att kolla på idol

pussar

Kommentarer
Postat av: Emelie

och du gjorde inte ens en antydan till att spotta ut den eller nåt ^^ xp

2008-09-26 @ 22:27:15
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0