:D

Lördag idag, jippie!
igår var jag och Torsler iväg på "nollning" eller vad sjutton man ska kalla det, det var kallt men ändå kul när folket väl kom?! om ni vill vet alite mer om vad som hände så tänkte jag skicka er vidare till Torslans blogg  eftrsom hon hade lite bilder och så från igår ;)

innan vi drog till tantolunden där vi höll till så åt jcg och Trsler på en ny sushiresturang och fatta det HÄR:

Jag åt lax!:O

för er som inte vet det så gillar jag inte lax i vanliga fall (ja skäms på mig) men jag tyckte det var jättegott igår! :O e faktiskt lite chokad och stolt över det xD kanske blir människa av mig oxå tillslut :D

men det var i vliket fall jättemysigt igår^^ men ska jag vara ärlig så var det faktiskt liiite skönare att komma hem och värma sig i soffan ;)

har inga direkt planer för i kväll^^ kanske lägger mig i ett varmt bad...oo det skulle vara skönt

men nu så blir det inte mer skrivet här

pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0