Chai latte och plugg

idag har jag för första gången i mitt liv druckit den mytomspunna chai latten och man kan ju lugn konstatera att den verkligen levde upp till sitt ryckte. Väldigt gott men väldigt sött, blev lite för sött för min smak efter att man hade druckigt en halv mugg. Aja men tar man en liten istället för en stor så är det perfekt! Det kommer antagligen bli en ny vana att gå ner på gullmars och köpa en ;) delade denna upplevelse med Torsler som oxå testade för första gången^^

har vart en ganska så plugg-späckad dag idag, jobbat mycket matte och har fått mycket gjort. E ganska så trött nu så inlägget kommer inte bli så långt ;)

men jag tänkte slänga fram en funderare åt er:

jag är en sånn person som ALLTID glömmer och tappar allt och inget. Nycklar, busskort, Matteboken?! :O (senast i förrgår), Jag och torsler snacka igenom det här och funderade över typ ett gps system där man via sändare och motttagare ska kunna hålla kolla på alla grejerna. Men nått sånnt finns ju inte :P så snälla hjälp mig att komma på ngt för att bota min glömska xD

haha

men nu blir det inget mer skrivande idag

Hare gött! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

fast jag har ju smakat det förut =P

2008-09-19 @ 19:53:10
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Emelie

nej, inte om vi ska vara så petiga :P

2008-09-20 @ 14:48:53
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0