15 september

Måndagar...alltid lika underbara när de stormar in som en höststorm varje vecka och sveper med sig all pigghet och optimism, komme rliksom krypande där på söndagskvällen och slår sedan till med full kraft i bakhuvudet när man vaknat på morgonen dagen efter av att mobilen fullständigt skriker "upp med dig för fan!"

suck vad jag älskar måndagar...

fast den här specifika måndagen var faktiskt en av dem bästa på länge. Eftersom jag hade sovmorgon och kunde sova ut lite och komma till skolan lite som jag ville eller egentligen inte alls. Men det visade sig inte förren jag hade kommit till skolan att det var HELt onödigt att jag hade åkt dit!

aja men jag åkte efter det hem och har sedan dess pluggat  samhällskunskap och matte.

tycker att alla måndagar ska vara som den här :D fatta vilken bra start på veckan!

på tal om måndagar, idag åkte ju resten av högen från min skola till KNC (observatioriet) där jag var förra veckan, snackade nyss med Dennis i telefon och är väldigt lycklig att jag redan har gått igenom allt som de nu går igenom^^

men nu ska jag ta och fortsätta med plugget

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0