Wooooschhh!!

nu känns allt lite lugnare igen, fast det känns som om man inte riktigt har någon koll efter den där helvetesveckan som vi fick uthärda förra veckan. Känns lite som om stormen blåste iväg och lämnade lite gammalt att fixa till och en massa nytt att bygga upp men att man inte har nån jefla aning om i vilken ände man ska börja!
men det blir säkert bra nångång, speciellt eftersom det är höstlov nästa vecka! Countdown pågår.

just nu sitter jag med huvudvärk över hur jag ska få ihop allt nästa vecka...nästa fredag ska jag på koncert med min kusin och hans flickvän, dagen efter det på lördagen så har ja blivit inbjuden till en halloween-fest, MEN (a la Tony Irving)... min kusin och hans flickvän åker inte förren på söndagen och hur kul är jag som person om jag "dumpar" dem där på lördagen speciellet eftersom de kanske då förväntar sig att vi ska hitta på ngt?!

jag måste även bestämma mig om hur jag ska göra när det gäller norrköping, jag kan åka ner till norrköping den här lördagen om jag vill men jag vet inte hur jag ska göra med det heller!

Hjälp mig någon?!

men nu blir det god bajs för hela slanten

hare gött!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0