Vips så var man tillbaka i stockholm

japp nu har jag varit nere i norrköping i 6 dagar och haft det mys med småkusinerna och min underbara farmor och farfar. haha låter det trist? kan jag lova er att det inte är^^ det är supermys, tycker jag i alla fall :o) har packat upp alla kläder och allt så det känns skönt att kunna sitta i sängen hemma och bara relaxa. Inte för att jag har gjort ngt annat än det i flera dagar i sträck men...whatever. Det är i vilket fall skönt.

snart så kommer en kompis hit så det ska bli najs :D tror det blir pizza att äta oxå så jag e lycklig, haha.

Disturbed koncert imorgon!:D

pussar på er folket♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, absolut!

Vi får snacka ihop oss. jag måste prata med pappa också eftersom det är hans helg v.45. Kanske att v.46 passar bättre. vi får se!

2008-10-30 @ 22:35:35
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Maria

du får säga sen hur disturbed var ;D

2008-10-31 @ 16:45:28
URL: http://maaariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0