Ibland behöver man...

...bara var helt egocentrisk och bara tänka på sig själv i några timmar. Vilket jag har gjort nu genom att ha legat i ett underbart varmt bubbelbad i en timma och spenderat ännu en timma med att torka håret, smörja in mig, fått massage etc. helt underbart!

finns det ngt som kan få mig att må bra igen så är det att vara helt egocentrisk i bara några timmar. Just nu känns det som om allt som har gjort mig nere har försvunnit, vilket e superskönt^^ borde göra det oftare, fatta vad glad man skulle vara jämt då. (detta var även min "morot" för pluggandet som jag har kämpat med hela dagen)

men nu så blir det inte mycket mer, ska gå och lägga mig snart. Tidig morgon imorgon.

Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0