Hej igen!

nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade så nu blir det nog ett liiite längre inlägg. Just nu känns min vardag allmänt strulig och jag känner mig helt upp och ner, det är mycket att göra i skolan och jag vet inte riktigt hur jag ska får ihop allt. eller jag vet faktisk tinte riktigt hur jag ska få ihop nånting just nu, det känns som om det är allt och inget på en gång och jag önskar att jag kunde dela mig själv i lika stora bitar och vara överallt samtidigt.

Det känns som om all den tid man har bara försvinner och dem man verkligen vill spendera sin tid med hamnar i skymundan. Känns jättehemskt att det e så men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Får väl hoppas att allt löser sig och att allt börjar klaffa. Hoppas bara att dem i min omgivning förstår det sålänge, känns så hemskt att dem hamnar på någonslags "andra-plats" fast dem betyder så otroligt mycket för mig.

Nästa vecka är helt omöjlig och jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt, så det kommer antagligen inte bli så mycket inlägg eftersom typ allt skrivande som kommer att ske på datan kommer att vara i pluggsyfte. USCH!!!!

Men jag har i alla fall inte pluggat sönder den här lördagen tack vare DE UNDERBARA:
Robin
Edling
Peter 
Miche

+ några till. haha gud vad jag älskar er guys!  Ni är precis lika galna som jag e xD

nej det blev inte så långt, orkar inte skriva:P

Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

eller hur och jag måste erkänna att jag passar in väldans bra :P

2008-10-11 @ 22:38:31
URL: http://okontaktbar.blogg.se/
Postat av: Maria

jag håller med.. precis så! vet inte hur jag ska få tid för skolarbetet och ännu mindre pojkvän, kompisar och fritid ... jättejobbig vecka vi har framför oss

2008-10-12 @ 14:15:53
URL: http://maaariass.blogg.se/
Postat av: Edling

Anytime hjärtat :)

2008-10-14 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0