Favorit

Idag har det inte hänt särsklit mycket, det var tema på förmiddagen och vi gick igenom koncpirations teorier vilket var helt okej men kändes lite onödigt i och med att vi inte jobbar med det. Sen på eftermiddagen var det idrott men bara teori (stresshantering) och jag kunde inte slute tänka på en grymt dålig grej om korv jag såg på youtube xD Alines fel alltihop! korv korvarna korv korv...
aja sen efter skolan så drog jag och aline en snabbis till globen shopping (H&M) och jag köpte mig en stor asmysig halsduk och hon köpte strumpor. Nu e jag sjukt trött ingen aning varför:P

Har för övrigt en superbra låt på hjärnan och jag älskar att ha den där (även fast den typ är lagom deppig).


I see nothing in your eyes, and the more I see the less I like.
Is it over yet, in my head?
I know nothing of your kind, and I won't reveal your evil mind.
Is it over yet? I can't win.

So sacrifice yourself, and let me have what's left.
I know that I can find the fire in your eyes.
I'm going all the way, get away, please.

[Chorus:]
You take the breath right out of me.
You left a hole where my heart should be.
You got to fight just to make it through,
'cause I will be the death of you.

men nu ska jag dö lite smått innan jag måste städa

hare gött!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0