5 oktober (Tråkig rubrik jag vet, dålig fanatasi just nu)

Jag kom precis ut ur duschen och sitter nu i sängen med datorn och lyssnar lite på musik och chattar. Man blir så otroligt skönt varm och skön när man har duschat länge, det ända som saknas nu är en kopp te. Fast då skulle jag antagligen självantända eftersom jag har ett litet varmt rum, sitter med datorn i knät och nyss kom ut ur en varm dusch. Här snackar vi om att vara het på riktigt, tävlar med elementen just nu.

Men i vilket fall, jag har vart i Norrköping hela helgen så det har varit total isolation från både mobil och internet då det inte finns något internet eller någon täckning. Faktiskt ganska skönt ibland även fast man inte kan smsa sina favoriter på sms listan när andan faller på, lite trist eftersom det har regnat så mkt att en tydlig gräns vart sjöarna och haven slutar och landet börjar har vart svårt att hitta.

Men nu så ska jag faktiskt vara duktig och gå och lägga mig snart :D
så vi hörs igen nån annan gång!

pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

inget slår våra gamla lärare! ;) tihi, jag sååg dig innan du åkte, wiiiie! ;) Finns det ingen täckning på landet eller? (A)

Kram <3

2008-10-06 @ 14:38:21
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Lollo

Guud så jobbigt, jag skulle halvt avlida! fast okeej lite skönt att kunna koppla av ordentligt (a) har inte äns telia täckning där? :)

2008-10-06 @ 17:55:54
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0