Pluggpluggpluggplugg

jepp har suttit och pluggat ett bra tag nu och orkar inte hålla på mer, får ändå inte så mycket gjort. Vi håller på med samhällskunskap A och jämför statsskick i 3 olika länder, det är inte särskilt svårt men det är trist. Men som sagt nu är det slut på plugget för idag. sitter och funderar på varför jag har kramp i vaden komme rinte på varför så jag tror jag ger upp nu...

usch va tråkigt jag har xD det är verkligen helt uttråkande att sitta o plugga så länge.

har inget vettigt att skriva så det får bli 3 konstaterande gjorda av mig istället:

Det var bra att Obama vann, fast nu börjar valet bli lite väl uttjatat
Sitt inte o plugga mer än 4 timmar i stäck du får ändå ingenting gjort du blir bara allmänt borta och IQ-befriad
Älskar doften av vinter i luften men kylan e jobbig mot huden :(

nej men nu ska jag unna mig en varm kopp te och en lugn stund efter allt plugg:D

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0