Hitta tid!

Det känns som om allt just nu handlar om att hitta tid, hitta tid till plugget, hitta tid till kompisar, hitta tid till att ta det lugnt, hitta tid till att vara själv. Egentligen har man mer tid än man tror men det försvinner ändå så otroligt fort. Snart har jag gått en termin i 1:an, var det inte nyss jag skrev här och var jättenervös för hur folk skulle uppfatta mig?! tiden går så otroligt fort, i helgen är det 1:a advent liksom, det känns som om tiden flyger förbi och att man inte hinner med något alls!

Men tänker man tillbaka så har man ju faktiskt gjort mycket, det känns ju som om man känner alla nya människor som om man hade kännt dem i flera år! Det är jätteroligt, självklart, men det blir oxå mycket underbara människor som man vill ha tid att träffa. Som sagt det blir mycket "hitta tid" för att få vardagen att gå ihop.

nu borde jag hitta tid för att plugga matte (som jag tyvärr har skjutit upp för länge och nu ligger efter i -.-'), men som ni ser...så sitter jag här och fördriver tiden  för att "slippa" att slänga upp tegelstensboken och få de små grå geniknölarna att jobba :P

jag vill verkligen intee...men jag e alldeles för snäll och lydig för att inte sätta mig ner o jobba^^

så därför hejsevejs...så länge;)

PS. låten är nästan helt inspelad nu;) sångens soundtrack e i alla fall klart^^ DS.

Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: va roligt! :)

2008-11-27 @ 22:30:43
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha eller hur, hon får lära sej att andas lite bättre tror jag ;o



men kul liv hon verkar ha, kolla mitt senaste inlägg :P

2008-11-29 @ 16:39:47
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0