fredaaag!

idag började morgonen med att jag gick upp väldigt tidigt duschade, gick och la mig igen för att sedan gå upp och göra mig i ordning, ganska skönt o göra så faktiskt. Det är fredag...yey!...idag så därför inleddes morgonlektionen idag med en lååång (som vanligt;) han e en jävel på o snacka) BiNkA- föreläsning. Vi håller på med systematik, ekologi och fältstudier just nu i biologin så det är mycket "gissa fågeln" :P. Jag är även e del i "kryptogamerna" så vi ska leta mossor och så :P inte så jättekul men det funkar.

men lektionen var ändå okej, Anton kom med några härliga kommentarer bla. en gissning om att sparvhöken på bilden var en talgoxe. Han var självklart helt allvarlig xD
annars har det inte hänt mkt idag, satt hela eftermiddagen och bara slog ihjäl tid (även fast lite matte hade behövt göras(a) men men) eftersom jag inte har lektion igen förren 15.10 då det är kör :D

sjukt kul att sjunga i kören faktiskt^^ är sopran så det blir många höga och starka toner som ska tas...lite coolt när man klarar högre och högre toner för varje gång, fast nu börjar det bli så ljust att det gör ont i öronen xD haha. Kan börja kommunicera med fladdermöss eller ngt...haha suck va tråkig jag e xD

aja nu sitter jag bara o tar det lugnt, njuter av lillsyrrans chokladbollar och muffins^^ njuter lite av att få slappa idag då jag vet att jag kommer få plugga en massa imorgon och på söndag :/

men, vad ska ni göra i helgen då? ;)

hare för gött!♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Alla är värda komplimanger, men tyvärr är vi bättre på att säga vad folk gör dåligt istället för att uppmuntra allt bra folk gör. Vi tar varandra för giviet och klagar bara när det blir fel.

Puss <3

2008-11-08 @ 19:46:00
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0