Första snön!

Vaknade idag av ett sms från en kompis där hon bad mig att kolla ut genom fönstret och jag som fullkomligt älskar snö har vart överlyckli hela dagen idag då det är 1,5 dm snö ute! :D

känner mig som när jag var liten och första snön kom, hihi, yes!

var ute på promenad idag i det kalla vädret men det lär bli mer kyla då jag ska dra p snöbollskrig med en massa anat folk som är lika tokiga i snö som jag :P

ja vad säger man man tappar aldrig barnasinner riktigt, eller hur?^^

Har verkligen världens julkänsla nu, oh snart är det första advent

Nedräkning till födelsedagen (25/12)
!

jag älskar verkligen snön och julen :D

men nu får ni hare gött!

pussar



Kommentarer
Postat av: ERIK

ne jag fattar inte heller ;o

2008-11-23 @ 12:45:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0