bullar <3

det har vart bullbak + första glöggen i år (tidigt jag vet man jag gillar verkligen glögg) så det luktar helt underbart!! jag är smått i himmelen då bullar är något av det godaste som finns, i alla fall hembakade^^ bullar och mjölk...mmmm:D

det har blivit lite plugg idag med ett understuket lite. Det känns inte lika bra men det är fööör tråkigt just nu och jag har absolut ingen lust :P får jobba imorgon istället.

men jag har faktiskt lyckats med att få tillbaka en massa gamla dokument som jag skrev när jag gick på KS och jag är ÖVERLYCKLIG!! för jag kan använda mycket av det jag skrev då i mina arbeten jag gör nu! (för er som undrar så lyckades jag få fram dem genom att gå in på gamla mailkontot och kopiera alla filer jag någonsin skickat;))
jippie!!!!

jag har även planerat nästa helg då jag ska till Örebro med Torsler ! Det ska bli så sjukt kul!! tidningskillen eller vad säger du torsler ;) örebro watch out för här kommer jag:D

men sammanfattningsvis så, det har vart en jättesoft dag idag med bara en massa mysiga saker så jag tror jag ska hoppa i ett bubbelbad ikväll för att fullborda hela "mysigast söndagen på länge"-dagen^^

hare för gött!♥ puss





Kommentarer
Postat av: Emelie

Örebro kommer att få sig en chock xD

Oh, jag kom på att vi har massa bullar i frysen. Kanske blir att man tar med sig några att ha på tågresan ^^

2008-11-09 @ 19:28:38
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0