Back to reality

yes som sagt...nu är det söndag igen, slut på höstlovet, början på plugget igen. Fast jag har faktiskt varit duktig och skirvit lite engelska idag och under veckan. Aja inte plugg jag vill skriva om nu...

jag var då som jag nämt tidigare på Disturbed koncerten i fredags med min kusin och hans flickvän från götet (så jag pratar officiellt lite göteborska nu, vilket e najs) och den var superbra!! de höll den i fryshuset så nu har jag även varit där (har faktisk tinte vart där tidigare), det var en typisk koncert:
Bra musik
Ett jävla ös
Mycket folk
klibbiga golv
lukten av cigarettrök
och en av öl nerspilld tröja (det var en lite halvgalen kort mupp/smurf i rött hår som for runt och hoppade med öl i handen och sprutade den överallt xD)

och det var verkligen superkul!!:D det var härligt o få träffa kussen oxå.

man har kansk einte sovit så mycket de senast dagarna men whatta heck, det är det som är meningen med höstlovet. Mycket kul, ingen sömn, massa svull!

just ja, jag började höstlovet med att ta det lugnt nere i norrköping på mitt sommarställe/paradis på jorden. Så rent generellt så har det varit en lugn höstvecka. Tyvärr kunde jag inte gå på halloweenfesten som min helt underbara faster hade arrangerat, men, that's life you can't have it all.

tyvärr blev det inte heller att man hade så mycket tid till att träffa bl.a. Edling, robin, Torsler Osv. men som jag sa man kan kanske inte få allt även fast man gärna vill :)

nej men nu blir det nog en kopp te och ett asgarv framför det otroligt kultiverade Hål i väggen ;)
 
Ni får hare för gött, puss!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag och Elin förstår inte det roliga i hål i väggen xP

Kanske såg vi ett sämst avsnitt för det gick inte hem här.

Ses imorgon! =D

2008-11-02 @ 22:46:19
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0