Allt blir roligt

när jag är trött (och det är jag nu) så jag sitter och garvar åt det här mycket och högt!

Tunnelbana mot Hässelby strand
En tant ~80 sitter ner och helt plötsligt kommer en gubbe ~80 och börjar prata med henne om hur allt var bättre förr och hur mycket problem det är i världen. Tanten: Men vi ska vara glada över att vi inte har krig i alla fall! Gubben: Jo, men det är mycket som ligger under ytan! Tanten: Som vadå? Gubben: Jo, de där jävla invandrarna som våldtar våra flickor! Tanten: Ursäkta, vad sa du? Gubben: Jo, jag sa att vi tar in så många jävla invandrare som våldtar våra flickor! Tanten: Mona Sahlin? Gubben (efter lite betänketid): Ja…var kommer du ifrån? Tanten: Östermalmstorg! Gubben: Från Tyskland?! Ja, i och för sig så hördes det på din dialekt…

helt underbart! xD
haha tjuvlyssnat.se is the shit!
 
jag e lättroad jag vet :D och det är jättepraktiskt, krävs inte mycket för att hålla mig glad.

har förövrigt vart o klippt mig idag, inget drastiskt men jag har fått bort lite av det slitna i topparna. och nu kommer vi det det viktigaste...

jag köpte mig ett par helt underbara jeans på gina som jag kommer att bo i framöver (edling om du läser så fattar du vilka jag menar;) var bara tvungen när jag testade dem)

tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild på dem här men ifall ni oxå vill ha e par underbar jeans, check this out ;)

https://www.ginatricot.com/se/#/product/24897596

godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0