Vandraren har ingenstans att gå...

...för han vet inte vart han bor...la la la LA LA LA L A lala

jag ska ut och vandra med skolan nu torsdag o fredag och far runt värre än gusrun för att hitta allt.  Bakom mig står  pappa och pushar på som den militär han är om hur viktigt det är med rätt packning och skor^^ tror att jag har fått med det viktigaste, har i alla fall typ packat ner hela vårt medicinskåp xD även fast vi bara ska vara ute i ca 24 timmar vet man ju aldrig, någon kan ju råka ställa sig på huvudet ner från ett stup, skitsamma lika bra att vara förberedd. 

När jag e klar lär jag se ut som 2 sortens elitsoldat med faderns hjälm och full stridsmundering xD

1. väska
2. sovsäck
3.liggunderlag
4. kåsa (otrolitg vackert ord)
5. vattenflaskor
6. kläder
7.extra skor
8. OSV

ni fattar vinken^^

det blir nog bra tillsult....jävligt tråkigt inlägg nu när jag kollar tbx

därför skirver jag ännu mer!

MIN MOBIL KAN TA SIG I RÖVEN (VET ATT DEN INTE HAR NÅGON) OCH SEDAN FLYGA GENOM VÄGGEN TILLS NÅGOT LIKNANDE TILL SÖNDER MOSAD MOBIL INTE HAR SKÅDATS PÅ DENNA PLANET!!!

Fick för typ 2 min sen ca 10 sms som jag har gått o väntat på HELA DAGEN! VIKTIGA SMS!!

skitsamma snart ska jag verkligen kasta den här mobilen till helvetets eldar

aja nu fick noi kanske ett lite intressantare läsning :P

pusshej leverpastej



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha..! kanske händer att jag slår sönder den med en hammare när du minst anar det ^^

2008-05-27 @ 21:03:40
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0