Träskmark och telefoner

orientering idag på skolan...det blev en upplevelse i sig då banan gick på ett ställe som ENDAST bestod av träsk och berg/stup, trevlans trevlans...självklart lyckas man köra ner foten i en av träsken och bär sedan med sig 3 kilo träskmark i skon xD älskar det där chippande ljudet som vatten i skon åstadkommer...*chip**chip*. vädret hjälpte förståss till med ihållande duggregn :) mittt i allt ringer Lollisan och säger att Torsler har tappart sin mobil mitt i denna helvetsdjungel...det e inget fel på orientering men det här var bara för mycket. Orientering kan för tillfället pissa i motvind och skita snett (ja jag skrev det..nej jag är inte 5)

nu låter jag gnällig men kan inte hjälpa det^^

ska lägga mig i ett bad nu o fixa mig i ordning, ska fira pappa ikväll då detta är hans födelsedag (GRATTIS PAPPA!:D), gamling xD

Puss♥

//Mia

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jupps det var en jobbig dag, stackars Emelie! :O

Gratta din pappa från mig ;) (a)

2008-05-14 @ 20:35:17
URL: http://lollo08.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag godkänner din ansökan till att bli delägare i fonden ;)
pussisar

2008-05-16 @ 19:47:01
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0