Tips o trix

har hört från massa folk att  telefonen (telefonen i inlägget nedan)jag tyckte verkade bra inte va något vidare bra SÅ jag tänker nog byta mål för mitt telefonsparande^^ någon som har ett tips på en prima mobiltelefon?:D

på tal om PET flaskor o rosa skosnören så har jag snart gig med bandet vilket får mitt magparti att knyckla ihop sig till en...en....(hm)...ett knyckel (nytt ord som borde införas i ordlistan :P)...ska även öva in låten till niornas show och sedan ställa mig o sjunga nationalsången på vår årliga lärar vs. niorna fotbollsmatch.

japp nu är magen i ett ännu värre knyckel...

men allt skolarbete e i alla fall i stort sett klart :D

ska sätta mig nu o fixa bland de sista grejerna

puss♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi borde helt klart göra oss en egen ordlista ;)
Föresten, störigt långt mellanrum du hade i slutet av inlägget XP
Puss

2008-05-20 @ 20:13:43
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0