Taggad till tårna

Ska ställa mig o vänta på skjuts snart för att dra till lida gård för att sedan vandra nu i 2 dagar på sörmlandsleden, e gryyyyymt taggad! vi ska ha så sjukt kul^^

sitter här med havregrynsgröten i högsta hugg för att överleva första dagen xD långsamma kolhydrater vettu

min väska kan däremot misstas för en pansarvagn då det är en militärgrön väska (från pappa som ÄR militär xD) som är fylld till dess bristninggräns med gud vet vad xD

men det ska bli högsommar värme de här 2 dagarna så den mesta delen e nog vatten tror jag ^^

pusshej utan dej lever jag ej♥

ps. jag har flyttat bloggen till publishme.se nu, ingen skillnad för er ni kan vara lugna ds.


Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe as najs ju! :)

fast nu efter är man helt död i kroppen ! :O xD

2008-05-31 @ 16:34:20
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0