sitter här

nu sitter man här upp på sin stol
med papper spridda överallt
precis som det va i fjol
hjärnan e överarbetat kan inte skriva ett piss
7 timmar kvar till prov vill inte göra en miss
blicken den är suddig och kroppen känns tung
alldels för stressad kan inte finna nått lugn

mina ögonlock dem stängs och e inte på stolen kvar
utan svävar runt på moln, allt känns underbart
drömmer om ett annat liv med friheten
jag vaknar med ett ryck och tänker, det bli bättre sen

så nu sitter man hur uppe på sin stol
med papper spridda överallt precis som i fjol
pluggar inför provet som sker om  7 timmar
kommer inte på ett bättre ord som rimmar
borde egentligen försöka göra nått
men det ända jag kan göra är att säga är sov gott.

av maria på 2 min^^

pussar <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va duktig du är Maria! ;) tihi

2008-05-10 @ 01:03:58
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0