Räknar till 10 och andas...sen då?!

har för mycket att göra, vet inte om jag ska skratta eller gråta över det...morgon samlingen inhyste inga nya hopp om framtiden och en sten stor som kebnekaise lade sig till rätta i magen.  Må allt bara pissa i motvind!! vill bara vara med kompisar o ha kul nu när värmen kommer inte grotta in mig vid en data och skriva någon jäkla avhandling! majsenamjöl på det vafan!  räkna till 10 metoden funkar inte just nu för när jag väl ha räknat klart så dyker något annat upp, SUCK!

men jag ser ändå ljuset då jag har så otroligt gött folk omkring mig ,som jag älskar så grymt mkt, som hjälper mig att få ordning på allt o orkar lyssna när jag får panik över allt. (Torsler e en av de hedrade personerna i min nominering :D ni andra ni vet vilka ni är ;) )

shit va jag klagar XD men ni får stå ut läsare^^ här lastar jag av mig så att folk i min omgivning orkar med mig XD

har gig med bandet snart oxå så får sätta mig o plugga på texter  :P

Morr!

men värmen e här och snart kommer de vita benens tid vara över^^

Mia ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mej du syftar på också va ? tihi, ställer upp bara så du vet (a)

2008-05-05 @ 22:27:22
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0