Okej då...

Läste nyss lollos blogg och eftersom jag har små tvångstankar ibland så kan jag inte motstå^^...

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja
2. Är du lycklig?: För det mesta :D
3. Är du uttråkad?: just nu, aa varför skulle jag annars gör det här xD
4. Är du ledsen?: inte just nu, har lämnat den sorgsna tankeverksamheten i mina andra byxor.
5. Är du italienare?: Nope
6. Är du cooling?: alltid, det e jag o isbitarna vettu.
7. Är du från irland?: nej jag e inte irischhhhhschsch...^^
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: japp


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nja, kanske...ofta e första intrycket ganska så fel^^
2. Har du någon gång blivit sårad?: aa det har hänt många gånger...
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: vem har INTE det! jag e ju inte död xD
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: nja, gillade aldrig personen SÅ mycket^^
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: nope tyvärr
6. Har du haft en hemlig beundrare?: aa men det var ett tag sen xD(i alla fall som jag har vetat om, fast då kanske den inte e så hemlig, haha, shit the same...)
7. Är du kär?: Inte längre
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: ja det tror jag väl^^

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?: alltid ögon ;)
3. Katter eller hundar?: VOFF!!
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar?: både och:D
5. Tv eller internet?: Intranätet helt klart
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Colan o jag vi e goda vänner....;)
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: hemmakväll!! framför en film, under en massa täcken och med choklad..jummy
8. Pengar eller lycka?: Lyckan går före allt^^ om pengar e lycka så går det före:P
9. Dag eller natt?: Beror på
10. Msn eller mobil?: min mobil kan liknas vid ett kylskåp utan kyla, men jag älskar den ändå^^

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: ne
2. Brutit ett ben?: nej, mjölken o jag vettu, kalcium <3
3. Gjort nåt du ångrar?: hm..vet inte, brukar oftast kunna garva åt det jag gör men jag har säkert lyckats såra någon omedvetet och det ångrar jag i sånna fall...
4. Hoppat Bungee Jump?: nej men det skulle vara aproligt!!
5. Ljugit för någon du tycker om?: ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta?: hm...svårt...kanske xD
7. Gjort bort dig offentligt?: hahahahaha, ser ni någon på stan som gör bort sig så e det jag :D
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: nope
9. Gråtit när ett husdjur dog?: nej inte direkt, var först med o spola ner fiskarna i toaletten xD
10. Velat försvinna?: från jordens yta och ännu längre bort...

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: hm...vet inte^^
2. Telefonsamtalet du fick?: Sofia
3. Personen du var med?: eh...orkar inte räkna upp alla,  skulle bli en ännu jobbigare och mer irriterande lista^^
4. Roligaste grejen som hänt?: som jag själv har gjort eller som har hänt någonsin?xD bland de vackraste saker JAG har gjort är att ramla med fil och oboy i trappen...
5. Personen du smsade: Dennis
7. Du skrev till på myspace?: skriver oftast inte på fläcken där jag står^^
8. Du kommenterade?: Torslers blogg
9. Du tillbringade natten med?: ja det du^^
10. Du kramade?: mamma

puss och kram jul-e-gran ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0