Mentos

sitter här o knaprar mentos för fula muggar^^ känner mig faktiskt ganska så rastlös:P har typ inget kvar i skolan och det e bara jag o pappa hemma för tillfället då mamma är på kreta *grön av avundsjuka* och emma är i Falun med skolan. hm...aja skönt att inte ha något att göra heller^^ vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu...

Politiken idag asså
Vädret
har du läst senaste...

nej men jag har verkligen inte mycket o skriva idag...så istället för att tråka ut er med ortoligt roliga historier om mitt icke existerande navelludd så skriver jag inget mer idag

puss hej utan dej lever jag ej♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ingenting om våran sköna helg?! :O

ps. Jag vinner! ds.

2008-05-26 @ 18:07:04
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0